TEGSOFT*, uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiği bilgi birikim ve deneyimlerini, tama- men Türk mühendisliği ile geliştirmiş olduğu Tegsoft* Çağrı Merkezi ürünü TegsoftCC’de birleştirmiştir.
Tegsofte , IP Santral ve Çağrı Merkezi çözümleriyle 400’den fazla firmada 10.000’nin üzerinde Müşteri Temsilcisi tarafından kullanılmaktadır.
TegsoftCC Müşteriler ile iletişimi Ses, SMS, Email, Webchat ve Sosyal Medya gibi birçok farklı kanal üzerinden yönetmeye olanak tanımaktadır.
Tüm Tegsoft ürünleri; aralarında İngilizce, Almanca, Arapça, Rusça gibi dillerin de bulunduğu 25 farklı dilde kullanılabilmektedir.
Tegsoft• Çağrı Merkezi ürünü TegsoftCC, kullanıcılarının ihtiyaçlarını en yüksek verimle karşılamak adına aşağıdaki özellikleri içermektedir:
- Tamamen Web tabanlı Takım bazlı Çağrı Merkezi Yönetimi
- Web tabanlı Müşteri Temsilcisi arabirimleri; Tek ekrandan lnbound (Gelen Çağrı), Outbound (Giden Çağrı), web-chat, email çağrısı karşılama
- Uzak Müşteri Temsilcisi desteği ile evden çalışma imkanı
- Free-seating, Müşteri Temsilcilerinin farklı yerlerde oturması imkanı (Müşteri Temsilcisi bazında rapor takibi etkilenmez)
- Sebepleri ile Müşteri Temsilcisi mola takibi
- Gelişmiş CRM özellikleri
- Müşterilerin detaylı iletişim bilgilerinin kaydedilmesi
- Arayan kişinin CRM’de kayıtlı olması durumunda arama başlangıcında tüm bilgilerin görüntülenmesi
- Arayan ya da aranılan kişinin tüm iletişim geçmişinin görüntülenmesi
- Arayan ya da aranan kişiye aktivite tanımlanabilmesi
- Arayan ya da aranan kişiye özel notların alınabilmesi
- Proje / Müşteri bazlı karşılama ve Kuyruk yönetimi
- Supervisor / Takım lideri tanımlama ve yönetimi
- Anlık ve Tarih aralığında yetki tabanlı raporlar
- Çağrı Detay Raporları
- Müşteri Temsilcisi Raporları
- Servis Seviyesi Takibi
- Kuyruk Raporları
- Kampanya Raporları
- Aktivite Raporları
- Web tabanlı ses kayıt bulma, dinleme ve arşivleme
- Preview, Progressive ve Predictive Dış Arama Modülleri ile otomatik dış arama kampanyaları gerçekleştirme
- SMS ve Email Modülleri ile SMS ve Email kampanyaları gerçekleştirme
- Talep ve Şikayet Yönetimi Modülü
- TTS (Text to Speech) Entegrasyonu
- Otomatik Anket uygulaması
- Programlanabilir IVR
- Gelişmiş entegrasyon kalıpları ile firmaların kullanmış olduğu farklı yazılımlar (Şikayet Yönetimi, Kaynak Yönetimi gibi çeşitli uygulamalar) ile entegrasyon yapabilme imkanı
- Esnek uyarlama yapısı